Vacature trainer 2e elftal V.V. “Steenbergen”

V.V. ”Steenbergen” is voor het seizoen 2024/2025 op zoek naar een trainer voor het tweede elftal. Het (te vormen) tweede elftal bestaat uit spelers uit eigen geleding. V.V. ‘’Steenbergen’’ streeft ernaar om het overgrote deel van de spelers in de selectie zelf te hebben opgeleid.

Taken en verantwoordelijkheden:

• In staat zijn om door middel van een zorgvuldige trainings- en wedstrijdopbouw het tweede elftal op een juiste fitheid te brengen en houden die nodig zal zijn gedurende het volledige seizoen.
  • Het verzorgen van trainingen op dinsdag –en donderdagavond en op wedstrijddagen de begeleiding en coaching verzorgen.
  • Voeren individuele gesprekken met spelers in kader van hun ontwikkelingsplan.
  • Samenstellen wedstrijdselectie i.s.m. onze hoofdtrainer en trainer(s) van de J019 en overige staf.
  • Het vertegenwoordigen van het tweede elftal intern alsmede ook extern (pers).

Profiel:

• De trainer heeft oog voor de doorstroming van eigen jeugd
  • Ambitieus waarbij de verenigingsstructuur/cultuur waarin prestatie en plezier samen op gaan niet uit
    het oog wordt verloren.
  • De trainer voelt- en is betrokken bij de gehele club.
  • De trainer bezit natuurlijk leiderschap.
  • Ervaring in het werken met een jonge talentvolle groep.
  • Sociaal en communicatief vaardig in zowel groeps- als individuele gesprekken. Dit niet alleen binnen
    de eigen spelersgroep, maar ook met begeleiding, technische commissie en overige betrokkenen.

Voorwaarden:

• Wij bieden een passende vergoeding en ook goede trainingsfaciliteiten en materialen.

V.V. ”Steenbergen” streeft ernaar een trainer voor een langere periode aan te stellen om continuïteit te
waarborgen. Geïnteresseerde kandidaten worden verzocht om deze interesse kenbaar te maken voor 15-05-2024, dit kan per mail via onderstaand adres. Na een selectie op basis van C.V. worden kandidaten uitgenodigd voor gesprekken met afgevaardigden van het bestuur en technische commissie.
Email: TC@vvsteenbergen.nl