Technische Commissie

De oude versie dateert uit 2017 en in de voorbije jaren zijn er op verschillende facetten zaken of inzichten veranderd. Met dit nieuwe document wil de Technische Commissie in opdracht van het bestuur realiseren: Het creëren van een breed gedragen visie waar V.V. “Steenbergen” voor staat, waarbij het VTB duidelijkheid & transparantie verschaft in de verschillende toepassingsgebieden. Wat kun je allemaal terugvinden in het VTB:
  1. Historie van onze voetbalvereniging
  2. Visie op gebied van mens, geld en faciliteiten
  3. Duidelijke begeleidingsstructuur incl. taken en verantwoordelijkheden van functiehouders
  4. Onderscheid tussen ‘recreatief’ & ‘prestatief’ op verschillende facetten binnen onze vereniging
  5. Visie op trainingen & trainers
  6. Visie op speelwijze en spelprincipes binnen de leeftijdsgroepen (pupillen / junioren / senioren)
  7. Commissie Gezond verstand & vertrouwenspersoon binnen onze vereniging
Pijlers van VTB – Gelijke kansen voor iedereen (a.d.h.v. visie KNVB) – Techniek boven kracht (teams samenstellen o.b.v. technische vaardigheden) – Geen selectieteams t/m JO12 (opleiden en ontwikkelen staat boven maximale resultaat) Focuspunten van de Technische commissie (TC) voor de komende periode – Introduceren van het VTB. – Leeftijd coördinatoren ondersteunen bij formeren teamindelingen seizoen 24/25. – Introduceren speler volgsysteem (technische vaardigheden vastleggen en monitoren) – Faciliteren van opleidingsmogelijkheden voor trainers (aanbieden van trainersopleidingen Heb je vragen voor de TC, dan kan dit per mail naar tc@vvsteenbergen.nl Met dit nieuwe document wil de Technische Commissie in opdracht van het bestuur realiseren: Het creëren van een breed gedragen visie waar V.V. “Steenbergen” voor staat, waarbij het VTB duidelijkheid & transparantie verschaft in de verschillende toepassingsgebieden. Wat kun je allemaal terugvinden in het VTB:
  1. Historie van onze voetbalvereniging
  2. Visie op gebied van mens, geld en faciliteiten