Albert Heijn Achterberg Voetbalplaatjesactie 2023

In het najaar van 2023 organiseert V.V. “Steenbergen” in samenwerking met hoofdsponsor Albert Heijn Achterberg een fantastische actie: vanaf zaterdag 20 oktober 2023 krijg je V.V. “Steenbergen”-voetbalplaatjes bij besteding van je boodschappen bij de Albert Heijn Achterberg (m.u.v. tabak & alcoholische producten).

Je kunt hiermee dus de gehele vereniging sparen: van het eerste elftal tot de jongste pupillen, het damesteam, de veteranen en onze vrijwilligers. Per team komt er een aparte pagina in het fotoboek, dat verder ook vol met prachtige sfeerfoto’s van onze teams tijdens wedstrijden en trainingen zal staan.

De foto’s voor de voetbalplaatjesactie zullen in de laatste week van augustus genomen worden op het Gemeentelijk Sportpark aan de Seringenlaan.

Sponsormogelijkheden
Uiteraard is het voor bedrijven en ondernemers die V.V. “Steenbergen” een warm hart toedragen mogelijk om ook in het boek te verschijnen. Er zijn hierin verschillende opties mogelijk. De sponsorcommissie zal hierover binnenkort contact met beoogde sponsors op gaan nemen, maar mocht u naar aanleiding van dit bericht al direct interesse hebben, kunt u dit kenbaar maken via sponsoring@vvsteenbergen.nl.