Kantine

Al sinds jaar en dag dé plek om voor en na het voetballen eens van gedachten te wisselen over opstellingen, hoe het moet of had moeten zijn. Met een kopje koffie, glas fris, iets sterks en/of een hapje worden aan tafel of aan de bar alle problemen opgelost, worden doelpunten wereldgoals en onze voetballers ware helden.

Om een gezellige, ontspannen, maar vooral gastvrije, huiselijke sfeer te creëren voor al onze leden en alle ouders/supporters, staan een aantal gedreven vrijwilligers achter de bar en in de keuken van de kantine. Zij verzorgen je eerste bakje koffie op zaterdagochtend vroeg tot en met je laatste glaasje pils op zondagavond. Daarnaast staan zij voor je klaar tijdens trainingen, op wedstrijddagen en bij de vele extra activiteiten die door onze vereniging georganiseerd worden.

Goed Verstand, je hebt altijd een keuze
V.V. Steenbergen en de kantine ondersteunt de campagne van Goed Verstand, je hebt altijd een keuze – die wijst op de verhoogde minimumleeftijd waarop jongeren van de wetgever mogen roken en alcoholhoudende dranken mogen drinken en het verbod op het gebruik en bezit van drugs. Deze nieuwe regels gelden uiteraard ook op ons sportpark. Deze campagne is gebaseerd op NIX bij V.V. “Steenbergen”

Gebruik van de kantine en/of Bestuurskamer
Om gebruik te kunnen maken van de Bestuurskamer en/of de Kantine is het noodzakelijk bijtijds een verzoek in te dienen via kantine@vvsteenbergen.nl

Na het verzoek ontvangt de contactpersoon via het gebruikte mailadres een akkoord of een afwijzing met vermelding van de reden. Hoewel wij iedereen verzoeken zoveel mogelijk de afspraken te plannen tijdens de openingstijden van de kantine kan het voorkomen dat dit op andere dagen/tijden plaatsvindt. Met de contactpersoon wordt dan afgesproken waar de sleutels van het pand kunnen worden afgehaald en wanneer en waar deze moeten worden teruggebracht. Klik hier voor de aanvraagprocedure.

Pinnen in kantine
Vanaf 1 januari 2018 is het mogelijk om te pinnen in de kantine. Uw bestelling kan vanaf deze dag zowel mét code als contactloos afgerekend worden, zodat er minder contant geld in de kantine aanwezig is én u niet meer vooraf langs de pinautomaat hoeft te gaan voor u onze vereniging en kantine bezoekt.

Vrijwilligers
Voor zaterdag- en zondagmiddag worden er extra handjes gezocht achter de bar in onze kantine. Het betreft slechts enkele uurtjes en is niet per se op wekelijkse basis. Het kantinebeheer streeft ernaar om een grote groep vrijwilligers warm te krijgen om elke maand enkele uurtjes bardienst te draaien, zodat het voor iedereen ook bij enkele uurtjes zal blijven en niemand zichzelf overwerkt, naast zijn of haar huidige baan.

Heb jij een klantvriendelijke uitstraling gekoppeld aan een goede werkmentaliteit? Dan zoeken de kantinebeheerders naar jou. Een 10 voor hoofdrekenen hoeft ook niet meer: met het kassasysteem heb je alles binnen handbereik om de gasten goed te kunnen bedienen.

Geïnteresseerden kunnen dit aangeven in de kantine bij de huidige kantinevrijwilligers, of mailen naar kantine@vvsteenbergen.nl