Voetbal.nl-app

Uitslagen, standen, programma’s, kleedkamerindelingen, man-of-the-match, wie rijdt er, in welke auto is er nog plek en nog veel meer. Die gegevens vind je allemaal terug in de Voetbal.nl app en op de Voetbal.nl website.

Met de app ben je altijd direct op de hoogte van al het nieuws van je eigen team en van je favoriete clubs, spelers en andere teams. Mocht je al gebruik maken van de Voetbal.nl app, dan dien je je even te registreren met het e-mailadres waarop je deze e-mail ontvangt. Ben je al met dit e-mailadres op Voetbal.nl geregistreerd? Dan heb je alles al goed voor elkaar! Maak je nog geen gebruik van Voetbal.nl? Dan kun je de app downloaden en je registreren met het e-mailadres waarop je deze e-mail hebt ontvangen.

De app KNVB Wedstrijdzaken
Naast de nieuwe Voetbal.nl app is er ook een vernieuwde KNVB Wedstrijdzaken app. Houd jij je op de club bezig met alle zaken rondom het wedstrijdformulier? Ben jij aanvoerder, teammanager, wedstrijdsecretaris of clubscheidsrechter? Download dan de vernieuwde app Wedstrijdzaken. Dé app waarmee je digitaal het formulier voor alle zaken rondom een wedstrijd zoals spelersopgaaf, scores en tuchtzaken vastlegt. Registreer je in de app met het e-mailadres waar je deze mail op ontvangt. De inloggegevens en het wachtwoord voor Voetbal.nl en de KNVB Wedstrijdzaken app komen overeen, dat maakt het allemaal net even wat makkelijker voor je.

Wil je met een ander e-mailadres inloggen dan waarop je dit bericht hebt ontvangen? Neem dan even contact op met ons en geef dan aan welk e-mailadres wij als club voor je moeten vastleggen (leden@vvsteenbergen.nl).

Pasfoto digitale spelerspas
De foto die je ziet in jouw account in de voetbal.nl-app en KNVB wedstrijdzaken app is ook de foto op jouw digitale spelerspas! Deze foto kunnen jullie zelf veranderen maar een vakantiekiekje of foto samen met vrienden is leuk, maar voldoet dus meestal niet, omdat de arbiter hier niet goed op kan controleren of jij het ook daadwerkelijk bent.

Het hoeft niet een officiële pasfoto te zijn. Belangrijk is dat in alle redelijkheid verwacht kan worden dat de scheidsrechter het een goed lijkende foto vindt. Zorg dus voor voldoende contrast en een foto die gedetailleerd genoeg is.

Als een foto dus niet duidelijk is en je gezicht is hier niet goed op te zien kan het zijn dat je niet mag spelen die dag! Let hier op en bij twijfel altijd informeren door een mail te sturen naar leden@vvsteenbergen.nl