Accommodatie

De accommodatie van V.V. “Steenbergen” beschikt over 4 velden met wedstrijdafmetingen (1 kunstgras- en 3 natuurgrasvelden) en daarnaast 1 trainingsveld (natuurgras).

Hoofdveld
Het hoofdveld vindt plaats direct rechts bij binnenkomst. Het hoofdveld (natuurgrasveld) is in de zomer van 2016 in groot onderhoud geweest en er is o.a. nieuwe drainage toegevoegd. Het hoofdveld is voorzien van omheining, dug-outs, een overdekte tribune en een digitaal scorebord (onthuld in juni 2017). Het veld is niet voorzien van verlichting, waardoor het niet gebruikt wordt voor trainingen en enkel voor duels in het weekeinde en vroeg in de avond tijdens de zomerperiode.

Het is mogelijk om op de borden rondom het hoofdveld, alsmede op de borden boven en in de tribune, te adverteren. Bent u geïnteresseerd? Neem dan contact op met de sponsorcommissie.

Veld 1
Dit kunstgrasveld vindt plaats direct links bij binnenkomst. Het veld is voorzien van omheining, dug-outs en een digitaal scorebord. Er staat wedstrijdverlichting rondom het veld en het veld is KNVB-gecertificeerd als wedstrijdveld. Hierdoor wordt dit veld intensief gebruikt, mede doordat dit nauwelijks aan slijtage onderhevig is.

Het is mogelijk om op de borden rondom het veld te adverteren. Bent u geïnteresseerd? Neem dan contact op met de sponsorcommissie.

Veld 3
Veld 3 vindt plaats dwars op het hoofdveld, rechts van de ingang. Het veld is voorzien van omheining, dug-outs en een digitaal scorebord. Er staat wedstrijdverlichting rondom het veld. Er kan dus op getraind worden, maar er worden hoofdzakelijk wedstrijden op gespeeld. Zowel in het weekend, als doordeweeks bij kunstlicht, mits de conditie van het veld dit toestaat.

Het is mogelijk om op borden rondom het veld te adverteren. Bent u geïnteresseerd? Neem dan contact op met de sponsorcommissie.

Veld 4
Veld 4 is het verst gelegen veld vanaf de kleedkamers bezien. Het veld is voorzien van omheining en dug-outs. Er staat wedstrijdverlichting rondom het veld. Er mogen wedstrijden op worden gespeeld, echter wordt het veld in hoofdzaak gebruikt voor de trainingen.

Trainingsveld (achter kantine)
Het trainingsveld achter de kantine is voorzien van minimale verlichting en wordt enkel gebruikt voor trainingen en de warming-up voor de wedstrijden op zaterdagen, wanneer de velden nog bezet zijn door andere duels.

Ingang
Behalve de originele ingang tussen veld 1 en het hoofdveld (middels de oprijlaan), is het ook mogelijk om het sportpark te betreden bij de nieuwe parkeerplaats, ter hoogte van veld 3. Via het pad langs het hoofdveld loopt u dan naar onze kleedkamers en kantine.

Kleedruimtes
V.V. “Steenbergen” beschikt over 8 volwaardige kleedruimtes en 2 aparte kleedruimtes voor de arbiters. Deze staan naast en tegenover de ingang van de kantine gebouwd.

Kantine
De kantine wordt voor, tijdens en na wedstrijden niet alleen gebruikt door V.V. “Steenbergen” en de bezoekende verenigingen. Andere verenigingen als DIOMEDON (zowel atletiek- als survivalafdeling), Kleine Tour Steenbergen, diverse scholen (bij atletiek- en schoolvoetbaltoernooien) en commerciële partijen als Sportparkuitje.nl maken regelmatig gebruik van deze ruimte. Dit uiteraard altijd in overleg met de kantinebeheerder. Meer informatie over de kantine vindt u op deze pagina.

Medegebruikers Gemeentelijk Sportpark Seringenlaan
Het Gemeentelijk Sportpark aan de Seringenlaan wordt naast V.V. “Steenbergen”, ook door DIOMEDON gebruikt. Zowel de atletiekafdeling (atletiekbaan aan het einde van de oprijlaan en een driehoek tussen de atletiekbaan, veld 3 en het trainingsveld achter de kantine ingeklemd) als de survivalafdeling (driehoek tussen veld 3 en veld 4 ingeklemd) maken gebruik van de accommodatie, conform de huurovereenkomst met de gemeente Steenbergen zoals ook V.V. “Steenbergen” er 1 heeft.