V.V.”Steenbergen” 1

CompetitiePeriodeSpeelschemaUitslagenBeker

Camerasysteem
Vanaf seizoen 2023/2024 zal V.V. “Steenbergen” 1 beschikken over een eigen camerasysteem. Dit systeem, inclusief statief, kan ingezet worden tijdens wedstrijden en zal automatisch het spel volgen, waardoor er van bovenaf een goed beeld ontstaat waar ruimtes en kansen liggen, maar ook verbeterpunten komen hier snel aan het licht.

Beautysalon ‘Les Deux Visages’ (06-25050456) en Zeilmakerij Tholen (06-29372760) hebben ons eerste elftal voorzien van nieuwe jassen, die zij voor en na de wedstrijden zullen dragen.

‘Les Deux Visages’ is een beautysalon aan huis bij het echtpaar Anja en Bram Hage. In deze salon, die ze inmiddels al 10 jaar draaiende houdt met veel plezier, kan iedereen op afspraak terecht voor diverse behandelingen.

Zeilmakerij Tholen is gevestigd in Oud-Vossemeer, de naam dekt de lading volledig en de zeilen en doeken worden vooral toegepast in afdekking, overkapping, bescherming en zonweringen (zowel voor particulier als industrieel gebruik)

Anja en Bram zijn goed bevriend met hoofdtrainer Peter van Poortvliet en kunnen hiermee hun naamsbekendheid binnen onze regio wat verder vergroten, waardoor de samenwerking voor beide kanten zinvol is!

Wij danken Anja en Bram Hage voor deze sponsoring!