2×2 toernooi

Het 2×2 toernooi, jaren terug klein begonnen als ‘wijktoernooi’ in de driehoek Wilhelminastraat, Julianastraat & Emmastraat, is inmiddels uitgegroeid tot een groots toernooi. Naast de voetbalduels ook diverse andere activiteiten, dat georganiseerd wordt op het Gemeentelijk Sportpark aan de Seringenlaan, na afloop van de reguliere competities.

Het middag vullende programma is voor alle deelnemers hetzelfde: er worden binnen een opblaasbare boarding wedstrijden gespeeld (2 tegen 2 uiteraard) in diverse categorieën, afhankelijk van de inschrijvingen. Doordat het fysieke aspect wat minder belangrijk wordt, kunnen ook de jonge deelnemers in een bepaalde categorie kansrijk zijn, mits zij technisch goed zijn onderlegd en bovenal goed samen werken.

Met na afloop een frietje en voor alle deelnemers een herinnering, is dit een prachtige dag voor alle deelnemers, zowel leden van V.V. “Steenbergen”, als andere verenigingen maar er zijn jaarlijks ook niet-actieve deelnemers die de voetbalschoenen onderbinden voor dit mooie evenement.

Aangezien er plaats is voor 32 teams, is snel inschrijven gewenst! Houdt dus de website in de gaten wanneer de inschrijvingen weer openen voor de volgend editie.