Blauw wit Goal loterij

Rondom de thuiswedstrijden van V.V. “Steenbergen” 1 in de competitie heeft de vereniging een spel opgezet: de “Blauw-wit Goal” loterij.

Wat houdt dat in?
Er zijn 90 enveloppen met daarin alle minuten van de wedstrijd. Je koopt voor € 15,- een dichte envelop met daarin jouw minuut. Je weet van te voren alleen niet welke minuut je koopt. Met die minuut (je lot) speel je mee tijdens alle 13 thuiswedstrijden van V.V. “Steenbergen” 1 in de reguliere competitie. Jouw minuut telt dus het gehele seizoen.

Scoort V.V. “Steenbergen” 1 in jouw minuut (aangegeven op het scorebord en genoteerd door assistent-scheidsrechter Gerard de Heer) dan win je € 50,-. Scoort ons eerste elftal een tweede goal dan deel je die € 50,- met de eigenaar van het andere minuut-lot. In dat geval winnen beide winnaars € 25,-. Wordt er drie keer gescoord dan deel je de € 50,- met zijn drieën enzovoorts. Er wordt dus per wedstrijd maximaal € 50,- uitgekeerd. Mensen met de 45e minuut en de 90e minuut hebben geluk: de klok staat stil terwijl er door gevoetbald wordt en dus gescoord kan worden. Er zijn totaal 90 loten beschikbaar.

De opbrengst van de loterij zal concreet geïnvesteerd worden: zo zijn de opbrengsten van seizoen 2015/16 en 2016/17 samengebracht en aangeworven voor de aanschaf van het nieuwe scorebord naast het hoofdveld.

Uitbetaling vindt plaats in de week na de gespeelde wedstrijd. Voor vragen kan je contact opnemen met Jan Heshof (jan.heshof@home.nl).

De inschrijvingen voor seizoen 2023/2024 zijn geopend!