Keepers

V.V. “Steenbergen” zorgt niet alleen voor het spelniveau en -plezier van veldspelers, maar zeker ook van de doelmannen binnen onze vereniging.

Per leeftijdscategorie is een keeperstrainer aangesteld, vaak ook een actieve keeper binnen onze eigen vereniging. Zo draagt keeperstrainer Michael Donkersloot zijn kennis over aan de huidige selectiekeepers. Deze selectiekeepers dragen op hun beurt hun kennis en enthousiasme weer over op de jeugdkeepers.

Dit alles met als doel om de keepers zichzelf te laten ontwikkelen. Er is binnen onze vereniging wel een eenduidige werkwijze, maar elke keeper krijgt veel ruimte en kans om zich op zijn of haar eigen manier te ontwikkelen. Mocht de keeper het zelf prettiger vinden om een duidelijke richtlijn mee te krijgen, is dit natuurlijk ook mogelijk in overleg met zijn/haar keeperstrainer.

De keeperstrainer per categorie voor seizoen 2023/2024 wordt later bekend gemaakt.

Selectie: Michael Donkersloot