Trofeepaleis Gouden Schoen Klassement

Vanaf seizoen 2021/2022 organiseert V.V. “Steenbergen” voor alle seniorenteams op het veld het Trofeepaleis Gouden Schoen-Klassement. De topscorer van de gehele vereniging zal aan het eind van het seizoen aan de haal met deze door Trofeepaleis.nl geschonken trofee.

Alle seniorenteams op het veld nemen hier automatisch aan deel, zowel dames als herenteams, op heel of half veld. Er gelden geen bijzondere bepalingen, behalve dat alleen competitietreffers meegerekend worden. Elke competitietreffer geldt voor 1 punt, ongeacht de klasse of het elftal waarin deze is gemaakt. Mocht een speler gedurende het seizoen in competitieverband tot scoren komen voor verschillende elftallen, worden deze doelpunten bij elkaar opgeteld.

Maandelijks zal een bijgewerkte lijst op de website verschijnen, aan het einde van het seizoen zal de Trofee uitgereikt worden na de laatste competitiewedstrijd in de kantine van V.V. “Steenbergen”.