Mini’s

Doel van de minisupportersvereniging
Betrokkenheid van de jonge leden met de vereniging versterken en borgen.

Wat verwachten wij?
Sportief en gezellig gedrag

Wat mag jij als lid verwachten?
– Diverse activiteiten en evenementen bij en georganiseerd door V.V. “Steenbergen”
– Speciale rol tijdens jaarlijkse Kick-Off dag van de V.V. “Steenbergen”

Historie
De minisupportersvereniging werd in 2013 opgericht. Het eerste grote wapenfeit was het meelopen tijdens de opkomst van de wedstrijd tussen V.V. “Steenbergen” 1 en profclub NAC Breda op woensdag 17 juli.

Bericht MiniSupportersvereniging

Of we nu piepjong, jong of iets minder jong zijn, eigenlijk zijn we allemaal supporter van onze V.V. “Steenbergen”. Voor de jongste supporters, de jongens en meisjes van kabouter tot en met JO-17 organiseert de Mini Supportersvereniging al aardig wat jaren allerlei evenementen om de jongelui nog meer te binden aan onze voetbalvereniging. Maar vooral om samen leuke, spannende en gezellige activiteiten te ondernemen.

Van de griezelige Halloween Speurtocht tot de superspannende wedstrijden bij het FIFA toernooi, van de ontroerende inspanningen om het Kabouter Voetbal Diploma te behalen en tot het oh zo vermoeiende maar kei leuke Tentenkamp en zelfs een bezoek van de echte Sinterklaas staat weer op de agenda.

Om iedereen mee te laten genieten van de Mini Supportersvereniging nodigen wij uiteraard alle kinderen van de V.V. “Steenbergen” uit om méé te doen en alle ouders en supporters om eens te komen kijken.

Wil je het nog leuker maken voor onze jeugd of heb je een geweldig idee, schuif dan eens aan bij (een van) ons (zie rechts op deze pagina)