Hoofdsponsors

Met ingang van het nieuwe seizoen 2021/2022 is Albert Heijn Achterberg de nieuwe hoofdsponsor van V.V. “Steenbergen”. De Steenbergse supermarkt was al sinds 2015 naamgever van het Internationale Jeugdtoernooi dat de vereniging jaarlijks organiseert.

Albert Heijn Achterberg wordt in eerste instantie hoofdsponsor voor 3 jaar, met een optie voor nog 2 seizoenen.

De Steenbergse Courant kwam, in de persoon van verslaggever John Rommers, naar het sportpark voor een interview met kersverse hoofdsponsor Martin Achterberg, voorzitter Wim Roovers en bestuurslid sponsorzaken Richard Tielen. Lees hier dit interview.

PS&D
De huidige hoofdsponsor Project Services & Deliveries blijft, na 4 jaar hoofdsponsor te zijn geweest, wel actief binnen onze vereniging. Zij worden teamsponsor van het 1e elftal, waarvan het nu in combinatie met de hoofdsponsor ook reeds shirtsponsor van is. Wij danken PS&D voor hun jaren als hoofdsponsor én voor het feit dat ze aan onze vereniging verbonden blijven als teamsponsor van het 1e elftal.
Project Services & Deliveries