Lidmaatschap

Wil je voetballen en lid worden van V.V. Steenbergen, dan ben je natuurlijk van harte welkom. Dit kan op verschillende manieren, te weten:
1) Via het invulformulier website KNVB: https://www.knvb.nl/ontdek-voetbal/inschrijven/BBJC808

2) Door het aanmeldingsformulier in te vullen en naar leden@vvsteenbergen.nl te mailen.

3) Of kom eens langs op ons sportpark aan de Seringenlaan op een zaterdag als er gevoetbald wordt en loop in de kantine bij het wedstrijdsecretariaat binnen, dan is er altijd iemand aanwezig die je te woord kan staan en je kan helpen.

Meer informatie?
Als je eerst meer informatie wilt, mail dan leden@vvsteenbergen.nl of jeugdcommissie@vvsteenbergen.nl en dan krijg je snel een berichtje terug.

Ben je aangemeld bij V.V.”Steenbergen”, dan ben je automatisch aangemeld bij de K.N.V.B. en mag je snel gaan voetballen. In overleg met de coördinatoren van de jeugd- of seniorenafdeling krijg je zo snel mogelijk een plaats in een van de teams van de vereniging toegewezen.

Om je aan te melden tref je hieronder de belangrijkste formulieren aan, samen met een formulier waarop je eventuele wijzigingen kunt doorgeven. Steeds meer zaken rondom wedstrijden worden elektronisch afgehandeld dus het is belangrijk dat bij de vereniging altijd de juiste gegevens bekend zijn, zoals je woonadres en e-mailadres.

Mocht je het toch niet naar je zin hebben of ga je ver weg verhuizen, dan dien je je af te melden bij de ledenadministratie: leden@vvsteenbergen.nl.

Hier vind je de formulieren om je aan te melden als lid: Download aanmeldingsformulier V.V. “Steenbergen”

Het afmeldingsformulier is op dit moment helaas niet beschikbaar. Wil je je afmelden, dan kun je dit doen door een mail met daarin minimaal je naam, KNVB-nummer (mits bekend), geboortedatum en reden opzegging te sturen naar: leden@vvsteenbergen.nl.

Wijzigingen kun je ook via dit mailadres doorgeven: leden@vvsteenbergen.nl.