BKS Sport- en Bedrijfskleding

Per 1 juli 2022 is BKS Sport- en Bedrijfskleding de nieuwe kledingleverancier van V.V. “Steenbergen”, voor een periode van tenminste 6 jaar. Naast de wijziging van leverancier, zal ook het kledingmerk waarin alle teams van V.V. “Steenbergen” voetballen gaan veranderen in Stanno, waarvoor een overgangsperiode van maximaal 3 jaar zal gelden.

Stanno biedt sinds korte tijd een ‘custom made’ shirt aan, waarvan V.V. “Steenbergen” gebruik zal gaan maken. Het voordeel hiervan is dat, naast het unieke ontwerp, alle ‘bedrukking’ in het shirt gesublimeerd zal worden, i.p.v. als opdruk te worden aangebracht. De levering zal volledig via BKS plaats vinden, waarmee V.V. “Steenbergen” wederom voor een lokale partner kiest, nadat het voor de samenwerking met Voetbalshop.nl ook al jarenlang samenwerkte met Sportshop Heshof.

Fanlijn
Naast de nieuwe wedstrijdtenues zal BKS samen met de sponsorcommissie ook een nieuwe clublijn ontwikkelen. Dit betreft kleding die je buiten het veld aan trekt, zoals t-shirts, hoodies, mutsen, truien en petten. Deze kleding zal verkrijgbaar zijn in de winkel van BKS Sport (Graaf Hendrikstraat 3C, 4651 TB te Steenbergen)

Over BKS Sport- en Bedrijfskleding
Vader en zoon Leo en Michael Donkersloot vestigde zich in 2019 op industrieterrein Reinierpolder I. Na jarenlang vanuit Dinteloord te hebben geopereerd, zorgde dit nieuwe pand voor een nieuwe impuls voor hun onderneming. Tijdens de afgelopen jaren heeft vooral het onderdeel Bedrijfskleding een vlucht genomen, maar de komende periode zal het zich ook weer meer richten op hun rol als totaalleverancier voor sportkleding.

BKS gaat de sponsorbedrukking van de shirts in eigen beheer uitvoeren, daarnaast zal er ook altijd een voorraad met de juiste witte broekjes en blauwe kousen aanwezig zijn, zodat onze leden snel bediend kunnen worden.

BKS zorgt op dit moment ook voor de sportkleding van o.a. vv Klundert, NTVV, DIOZ, de Schutters, vv Noordhoek en Oranje Blauw’14. Ook andere sporten zijn vertegenwoordigd bij BKS, zo kun je in de winkel ook een aanbod van o.a. hardloopkleding, volleybalattributen en wielershirts vinden.