Sponsorcommissie

V.V. “Steenbergen” streeft er gezamenlijk naar iedereen in staat te stellen te voetballen en daardoor het voetbalplezier te ervaren.

Hierbij is ons doel om een optimale omgeving te creëren waarbinnen een ieder op zijn of haar niveau zich kan ontwikkelen als voetballer en als mens. Om dit te bereiken wil de vereniging zich op een positieve manier profileren om zo een bijdrage te leveren aan een positieve sportbeleving van haar leden, waarbij publiciteit en naamsbekendheid een belangrijke rol spelen.

De V.V. ”Steenbergen” streeft naar een professionele en betrouwbare uitstraling om niet alleen haar sponsors tegemoet te komen, maar vooral om de continuïteit van al haar activiteiten te borgen en mogelijk zelfs uit te breiden. Hiermee laat wij tijdens activiteiten en wedstrijden tevens zien dat de vereniging waarde hecht aan kwaliteit en waardering toont aan haar vrijwilligers en leden.

Het sponsoren van onze vereniging is voor een bedrijf of organisatie de uitkomst om lokaal en regionaal meer publiciteit en naamsbekendheid te creëren. Een goed middel om, tegen relatief geringe kosten, positieve publiciteit te genereren en tegelijkertijd iets te doen voor anderen. Door sponsoring wordt uiting gegeven aan de sociale en maatschappelijke betrokkenheid, waarmee meer aanzien bij klanten wordt gecreëerd. Ook een kleinere onderneming kan door op een specifieke doelgroep gerichte marketing haar lokaal aanzien verhogen en meer business genereren.

Sportsponsoring levert voor u als sponsor dus verschillende voordelen op:
– Imagovorming of imagoverbetering;
– Naamsbekendheid binnen de regio creëren of vergroten;
– Extra publiciteit;
– Tonen van maatschappelijke betrokkenheid

Kledingsponsoring
Op 20 augustus 2021 heeft het bestuur van V.V. “Steenbergen” een ‘kledingsponsor-protocol’ vastgesteld omtrent de mogelijkheid tot betalingen en functionarissen binnen de vereniging aan wie er betaald zou mogen worden. Dit vindt u hier.