Tamoil Clubsparen

Extra besparen op je brandstof, terwijl je spaart voor V.V. “Steenbergen”! Dat klinkt te mooi om waar te zijn, toch? In samenwerking met Tamoil hebben wij een uniek aanbod voor jou. Binnen enkele stappen profiteer je niet alleen zelf van extra hoge brandstofkortingen maar draag je ook V.V. “Steenbergen” een warm hart toe.

Welk voordeel heb je als clublid en welk voordeel heeft V.V. “Steenbergen”?

Jij pakt direct extra tankvoordeel aan de pomp! Dit voordeel bestaat uit:
• Een welkomstkorting van 5 cent extra korting per liter, bij de eerste 2 transacties.
• Daarna 1 cent extra korting per liter, bij elke tankbeurt.
• Na elke 350 liter weer 5 cent extra korting per liter (op je volgende tankbeurt).

De app houdt alle liters die je tankt via de app bij. Voor iedere liter ontvangt V.V. “Steenbergen” een vergoeding vanuit Tamoil.

Hoe doe ik mee aan het Clubsparen?

Simpel! Download de gratis Tamoil app in de App Store of Google Play Store.
– Maak een account aan.
– Ga in het hoofdmenu naar ‘Clubsparen’ en vul daar jouw unieke code in. Deze code heb je eerder per mail ontvangen vanuit het mailadres clubsparenvvsteenbergen@outlook.com.
Zo wordt jouw Tamoil app account gekoppeld aan onze organisatie. En tanken maar! Tamoil heet je van harte welkom op één van de Tamoil tankstations (zie www.tamoil.nl/tankstations).

Heb je vragen?
Hier vind je een flyer met alle informatie op een rijtje. Maar je kunt ook Tamoil bellen op 088-4007300 of een mail sturen naar info@tamoil.nl.

Profiteer nu mee en geniet van je voordeel!

Tamoil Nederland
Tamoil, die in het nabije verleden al de bonbonactie uitermate goed benutte en per heden ook kleedkamersponsor is, is een al meer dan 70 jaar actief op de Nederlandse brandstofmarkt en is in 1993 de merknaam Tamoil gaan voeren. In Nederland heeft Tamoil momenteel 225 tankstations en wil de komende jaren doorgroeien naar 300 tankstations. Het hoofdkantoor van Tamoil Nederland B.V. is gevestigd in Ridderkerk.