Kleedkamers

Op vrijdag 8 oktober 2021 is het nieuwe kleedkamergebouw aan het Gemeentelijk Sportpark aan de Seringenlaan feestelijk geopend. De bouw van de kleedkamers is tot stand gekomen door de inzet van aannemers en vrijwilligers, maar is financieel ook mogelijk gemaakt door verschillende ondernemingen. Sommige hiervan kozen voor een eenmalige bijdrage, weer andere ondernemers wilden liever een structurele bijdrage leveren. Hiervoor heeft de sponsorcommissie bedacht om de kleedkamerdeuren te laten sponsoren. De bouwcommissie heeft hier, in samenwerking met Sign Partners, een prachtig ontwerp voor laten maken zodat de sponsoruitingen op een mooie en duidelijke manier op de diverse kleedkamerdeuren zichtbaar werden. V.V. “Steenbergen” dankt de sponsors voor hun bijdrage.

In het nieuwe gebouw bevinden zich 8 kleedkamers, een verzorgingsruimte en centrale toiletten voor dames en heren.

Technologie
– De kleedkamers zijn voorzien van LED-verlichting op basis sensoren en met tijdschakeling
– De douches zijn voorzien van een anti-legionella installatie (die ervoor zorgt dat elke douchekop minimaal eens in de 3 dagen aangaat)
– Bij activatie LED-verlichting d.m.v. censor, worden ook de luchtafzuiging in de douchruimtes geactiveerd. Nadat de laatste persoon is vertrokken gaat na 15 minuten het licht en de luchtafzuiging in de douche uit. Geen fysieke knoppen aanwezig