Kledingvoorschrift

De leden dienen ten alle tijdens zich aan deze kledingvoorschriften (voor wedstrijden) te houden.

V.V. “Steenbergen” is met kledingmerk Stanno en BKS Sport- en Bedrijfskleding een contract aangegaan. Hierin staat duidelijk omschreven dat de vereniging niet mag afwijken van het merk Stanno in combinatie met het logo van V.V. “Steenbergen”. Daarnaast is de vereniging contractueel verplicht om deze kleding aan te schaffen bij BKS Sport- en Bedrijfskleding.

Het sponsoren van wedstrijdkleding (en/of andere gesponsorde kleding) dient ten alle tijden via de Sponsorcommissie te gaan. Als een team besluit andere wedstrijdkleding aan te schaffen zonder het merk Stanno, of wat niet aangeschaft is via BKS Sport- en Bedrijfskleding*, zal het bestuur van V.V. “Steenbergen” besluiten om het team te verbieden in deze kleding de wedstrijden de spelen.

De Sponsorcommissie en V.V. “Steenbergen” zijn in dat geval ook niet verantwoordelijk voor de (mogelijke) extra kosten die de sponsor zal maken voor de aanschaf van nieuwe wedstrijdkleding.

* Uitloopperiode Hummel
Per 1 juli 2022 is, in overeenstemming met BKS Sport- en Bedrijfskleding, een uitloopperiode van 3 jaar gestart, waarin (teams van) V.V. “Steenbergen” over moeten op de nieuwe tenues van Stanno. Tot en met 30 juni 2025 is het dus ook nog mogelijk om in de ‘oude’ Hummel-kleding te spelen.

Alternatieve tenues
Sinds eind 2022 heeft V.V. “Steenbergen” de beschikking over eenzelfde alternatief tenue voor alle leeftijdscategorieën. Voor elke leeftijdscategorie is een set groene shirts beschikbaar, voor de dames een aparte set shirts in het zwart (met roze accenten). Dit is mogelijk gemaakt door de opbrengst van de bonbonactie in 2021.