Devotra penalty bokaal

In seizoen 2023/2024 organiseert de Mini-Supportersvereniging V.V. “Steenbergen in samenwerking met sponsor Devotra B.V. rondom thuiswedstrijden van het eerste elftal de penalty-bokaal voor JO6 t/m JO11-pupillen. De jongens en meisjes van JO6 en JO7 bijten het spits af.

De teams verzamelen op hun zaterdag om 14.00u op het sportpark en starten om 14.30u met de voorrondes. De overgebleven finalisten nemen het in de rust van het eerste elftal op het hoofdveld tegen elkaar op en strijden dan om een finaleplek.

De (halve) finales worden gespeeld tijdens thuiswedstrijden van ons eerste elftal. Uiteraard zijn er voor de winnaars mooie prijzen en de winnaar mag de wisselbokaal een jaartje thuis hebben staan.

We hopen natuurlijk op zoveel mogelijk supporters voor de spelertjes. Veel toeschouwers van het eerste elftal, maar zeker ook ouders, opa’s, oma’s en al jullie vriendjes en vriendinnetjes.

Schema voorrondes en finales:
– Voorrondes worden gespeeld op veld 1 of trainingsveld naast de kantine
– Halve finales en finales worden gespeeld op het hoofdveld in de rust van het 1e elftal (of veld 1 indien daar gespeeld wordt)

Voor meer informatie msv@vvsteenbergen.nl of 06 365 44 359