Sportshop Heshof

Sportshop Heshof is sinds 2007 officiële kledingleverancier van V.V. “Steenbergen”.

Sportshop Heshof verzorgt dus alle nieuwe shirts, tenue’s, tassen, trainingspakken, ballen & trainingsspullen die voor teams van V.V. “Steenbergen” worden aangeschaft; daarnaast beschikt men over een uitgebreid assortiment voetbalaccessoires (voetbalschoenen, scheenbeschermers), die onze leden met 10% korting kunnen aanschaffen, op vertoon van hun kortingskaart.

Deze kortingsregeling geldt overigens voor het gehele assortiment: ook (sportieve) vrijetijdskleding, voetbalshirts van diverse grote (Europese) clubs en vele andere items.

Op deze flyer vindt u de actuele prijzen en aanbevolen items voor leden van V.V. “Steenbergen”.