Univé nieuwe sponsor V.V. “Steenbergen”

Sinds mei 2024 is Univé trotse sponsor van V.V. “Steenbergen”. Bij Univé heb je al je verzekeringen onder één dak. Dit kun je online doen of via de adviseur in de winkel in Wouw, bij jou in de buurt.

Ook zijn er regelmatig mooie acties voor klanten en niet-klanten. Zo kun je bijvoorbeeld tot en met 23 juni jouw buurt aanmelden voor een gratis AED-apparaat. Benieuwd? Kijk dan eens op www.unive.nl/zuidnederland/woonverzekering. Univé wenst V.V. “Steenbergen” een sportief seizoen toe!

We zien Univé vanaf nu terug met liefst 4 sponsorborden langs het hoofdveld, maar ook in uitingen op Club TV (in de kantine) en op onze website. Wij danken Univé voor het vertrouwen in en de steun aan onze vereniging!