Wedstrijdsecretariaat

De wedstrijdsecretarissen staan op zaterdag en zondag klaar voor al uw vragen. Zij ontvangen de leiders en trainers van de bezoekende vereniging en de (KNVB-)scheidsrechters, verzorgen samen met het kantinepersoneel het drinken in de rust en zorgen ervoor dat de leiders en scheidsrechters direct hun wedstrijdformulier in kunnen vullen.

Wedstrijdcoördinatoren:
Jolanda Augustijn (senioren – zaterdag1 t/m zaterdag5 & dames 30+)
tel: 06-51115582
e-mail: wedstrijdensenioren@vvsteenbergen.nl

Wendy van Kelle (senioren – onder23-1, 35+-1 & 35+-2 + VR1)
e-mail: wedstrijdensenioren@vvsteenbergen.nl

Wendy van Kelle (junioren)
e-mail: wedstrijdenjunioren@vvsteenbergen.nl

Marga Roovers (pupillen)
Tel : 06-12723198
e-mail: wedstrijdenpupillen@vvsteenbergen.nl

Wedstrijd secretariaat Zaterdag:
Klaas de Wit
Marianne de Wit

Gastheer/-heer ochtend/middag: vacature

11/10/2023: Uitbreiding wedstrijdsecretariaat
Wij zijn zeer verheugd om een nieuwe, enthousiaste collega-vrijwilliger op het secretariaat te kunnen verwelkomen. Wendy van Kelle is al regelmatig langs het veld te vinden als ze de voetbalwedstrijden van haar zoon bijwoont of van haar dochter (die bij SC Welberg speelt). Wendy, die ook al op andere manieren actief bij deze en andere verenigingen in de gemeente is, zal zich vanaf heden bij v.v. Steenbergen toeleggen op de coördinatie van wedstrijden junioren (JO14 – JO19) en deels senioren (O23-1, VR1, 35+). Zijn er vragen over het verzetten van wedstrijden uit of thuis in tijd of datum, of is er een wens om een oefenwedstrijd te spelen dan is Wendy beschikbaar voor overleg.

Marga Roovers zet zich nog steeds in voor de groep pupillen (JO6 – JO13), maar verzorgt ook de planning (kleedkamer- en veldindeling wedstrijden).

Jolanda Augustijn neemt voortaan het grootste deel van de senioren (Za1 t/m 5, VR30+) voor haar rekening en beantwoord ook graag algemene wedstrijdzakenvragen (regels, dispensatie, tuchtzaken).

Gerard de Heer zet zich in om scheidsrechters te regelen voor de meeste thuiswedstrijden.

Marianne en Klaas de Wit verzorgen elke zaterdagochtend bezetting van het wedstrijdsecretariaat. En in de middag doen we dat met diverse vrijwilligers.

Wilt u ook een steentje bijdragen op de zaterdagochtend, zaterdagmiddag of aan de coördinatiekant van wedstrijden, en lid worden van deze leuke club vrijwilligers, neem dan gerust contact op met Jolanda via wedstrijdensenioren@vvsteenbergen.nl. Vrijwilligers zijn altijd welkom.