Webshop

Via de Webshop van BKS Sport- en Bedrijfskleding (in samenwerking met Deventrade & V.V. “Steenbergen”) kunt u V.V. “Steenbergen-kleding en overige voetbalkleding bestellen. Deze bestelling kun je dan ophalen bij de winkel van BKS Sport- en Bedrijfskleding (zie voor de actuele openingstijden de website van BKS). Het adres van deze winkel is:

BKS Sport- en Bedrijfskleding
Graaf Hendrikstraat 3C
4651 TB – Steenbergen
Industrieterrein Reinierpolder I

Kledingvoorschriften
De leden dienen ten alle tijdens zich aan deze kledingvoorschriften (voor wedstrijden) te houden.

V.V. “Steenbergen” is met kledingmerk Stanno en BKS Sport- en Bedrijfskleding een contract aangegaan. Hierin staat duidelijk omschreven dat de vereniging niet mag afwijken van het merk Stanno in combinatie met het logo van V.V. “Steenbergen”. Daarnaast is de vereniging contractueel verplicht om deze kleding aan te schaffen bij BKS Sport- en Bedrijfskleding.

Het sponsoren van wedstrijdkleding (en/of andere gesponsorde kleding) dient ten alle tijden via de Sponsorcommissie te gaan. Als een team besluit andere wedstrijdkleding aan te schaffen zonder het merk Stanno, of wat niet aangeschaft is via BKS Sport- en Bedrijfskleding*, zal het bestuur van V.V. “Steenbergen” besluiten om het team te verbieden in deze kleding de wedstrijden de spelen.

De Sponsorcommissie en V.V. “Steenbergen” zijn in dat geval ook niet verantwoordelijk voor de (mogelijke) extra kosten die de sponsor zal maken voor de aanschaf van nieuwe wedstrijdkleding.