Spelregels opzeggen lidmaatschap

We hopen dat iedereen met veel plezier bij onze vereniging voetbalt en doen ons best om het iedereen van jong tot oud naar zijn of haar zin te maken. Toch zijn er ieder seizoen enkele spelers die om uiteenlopende redenen willen stoppen met voetballen. Omdat dit niet altijd even goed doorgegeven wordt, willen we hier duidelijkheid inscheppen.

Afmelden kan uitsluitend via het mailadres: leden@vvsteenbergen.nl

Een appje naar een trainer/leider of bestuurslid is hierin niet gewenst en zal niet meer gelden als afmelding, we willen dit graag stroomlijnen zodat hier geen verwarring over ontstaat en achteraf geen verwijten gemaakt kunnen worden.

Als een lidmaatschap tussen 1 september en 1 januari wordt opgezegd zal contributie verschuldigd zijn tot 1 januari (halfjaar). Bij tussentijdse opzegging na 1 januari gedurende een seizoen heeft het (oud-)lid geen recht op stornering van een deel van het contributie bedrag.

Nieuwe aanmelding
Wanneer een nieuwe lid zichzelf aanmeld, zal voor de resterende maanden van het seizoen contributie geheven worden. Vanaf het nieuwe seizoen zal degene dan volledige contributie gaan betalen, indien hij/zij nog lid is.

Lidmaatschap KNVB
Het tijdig opzeggen voorkomt dat V.V. “Steenbergen” onnodig contributie aan de KNVB afdraagt over het desbetreffende lid, daarnaast zorgt dit er ook voor dat we op tijd een goed beeld hebben van de beschikbare/in te delen spelers voor het nieuwe seizoen.