Nieuw redactieteam website

Jasper van Tilburg heeft de afgelopen jaren met veel toewijding de website van V.V. Steenbergen verfijnd, onderhouden en gevoed met vele nieuwsberichten. Deze zomer stopt hij na 15 jaar met deze werkzaamheden, wij bedanken hem voor de vele uren die hij gestoken heeft in de website en allerhande verwante zaken.

V.V. Steenbergen zal door beperkingen van de huidige website over moeten naar een nieuwe en bovendien vanwege digitalisering in het algemeen verbeterstappen moeten ondernemen. Wij hebben 3 enthousiaste vrijwilligers met de nodige content ervaring gevonden om zitting te nemen in een nieuw redactieteam en daarmee ook vervanging gevonden voor Jasper.

Wij stellen ze graag even voor:

Alex Brands, speler van het huidige zaterdag2. In die hoedanigheid voedt hij social media al met posts van o.a. zijn voetbalteam en verzorgt hij de grafische vormgeving van het recente BKS Jeugdvoetbaltoernooi en voedt hij Club TV in de kantine. En dat alles omdat hij het “als hobby” heel leuk vindt om met content creatie bezig te zijn. Alex heeft al 14 jaar zijn eigen Youtube kanaal waarbij hij video’s produceert omtrent het voetbalspel FIFA/EA FC. Daarbij heeft hij veel samengewerkt met de maker van het spel Electronic Arts (EA SPORTS) wat hem op verschillende plekken in de wereld heeft gebracht (hun kantoren in Vancouver & Londen). Tegenwoordig richt hij zich als video editor meer op het bewerken van online content voor andere bekende bedrijven/youtubers/streamers voor allerlei social media platformen.

Maurice van Duijn, speler van het huidige zaterdag5. Maurice is nog druk bezig met zijn opleiding. Na het behalen van zijn bachelor bedrijfseconomie aan de universiteit van Tilburg, hoopt hij dit jaar ook nog een master supply chain management af te ronden. Daarnaast heeft hij al 3 jaar een YouTube-kanaal met een goede vriend wat hun contacten heeft opgeleverd met verschillende bekende Nederlandse content creators. Ze werken nu nauw samen met deze mensen en daarom zijn ze dit jaar hun eigen bedrijf begonnen. Daarbij verzinnen ze naast hun eigen video’s ook content en producten voor andere creators en waar nodig werken zij die content ook uit.

Wouter Sloekers, speler van het huidige Onder23-1. Hij studeert momenteel Media en Journalistiek aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Daarnaast werkt hij bij BKB | Het Campagnebureau waar hij redacteur is voor podcasts over de politiek en bijvoorbeeld ook de Veteranendag. Daarnaast heeft hij voorheen ook content geschreven voor Voetbalflitsen.nl.

Echte blauw-witters met hart voor de club. Heeft u leuk nieuws voor het redactieteam, lever dan gerust een leuke tekst en foto aan via webmasters@vvsteenbergen.nl of benader één van de teamleden.