Bart Heshof & Robert Krijnen Lid van Verdienste Supportersvereniging

Afgelopen zaterdag (1 juni) stond de seizoensafsluiting van de supportersvereniging weer op het programma. Ook vond de Algemene Leden Vergadering plaats. De kascontrole werd toegelicht en goedgekeurd. Daarnaast is teruggeblikt op alle activiteiten die de supportersvereniging tegenwoordig organiseren! Vanuit het bestuur was er ook een blijk van waardering voor Marijke. Met een mooie bos bloemen ging ze naar huis!

Na de Algemene Leden Vergadering was het tijd voor de uitreiking van de Speld van Verdienste. De speld is uitgereikt aan Bart Heshof en Robert Krijnen. Twee Blauw-Witters die al jarenlang (en hopelijk nog vele extra jaren) actief zijn binnen onze vereniging!

Robert loopt al jaren mee binnen de club, na de jeugd zelfs ook eerste elftal gehaald als speler. Robert is al jaren actief bij de jeugd als trainer en zet zich op verschillende manieren waar kan in voor de club.
Bart vanuit de jeugd ook het eerste bereikt, maar toen voor het hardlopen gekozen, maar is de club niet gaan loslaten. Jeugdtrainer is hij geweest en nu penningmeester bij zowel de supportersvereniging en toernooicommissie.

Ondertussen waren de barbecues ontstoken en werd er onder het genot van een hapje en een drankje de finale van de Champions League gekeken. Het was weer een geslaagde avond!

De supportersvereniging wenst iedereen een fijne zomervakantie toe en hopelijk zien we elkaar weer bij een van de activiteiten die komend seizoen op de planning staan!