Albert Heijn Achterberg Spaaractie 2018

We hebben de afgelopen maanden gezamenlijk maarliefst 698 items bij elkaar gespaard! Samen met Albert Heijn Achterberg hebben wij er als vereniging een prachtige ClubSpaarActie van gemaakt, waarin we verreweg de meeste spullen uit mochten reiken afgelopen weekend. Mooie sweaters, gave handdoeken en diverse inloopshirts werden uitgereikt door diverse vrijwilligers, waarvoor dank!

Daarnaast kreeg de vereniging per ingeleverde zegel € 0,05, wat op een totaalbedrag van liefst € 1.210,75 uitkomt voor onze vereniging. Een super mooi bedrag, waar we behalve Albert Heijn Achterberg ook graag alle deelnemende leden voor willen bedanken! Daarnaast ook een speciaal woord van dank naar Henk Ehbel (links op de foto met sponsorcommissielid Jan Heshof), die als coördinator alles rondom V.V. “Steenbergen” in goede banen heeft geleid.