Verloting tijdens thuiswedstrijden 1ste elftal

Met ingang van dit seizoen zal er tijdens alle thuiswedstrijden van ons 1e elftal een verloting worden gehouden.

Deze verloting is mogelijk gemaakt dankzij de medewerking van Albert Heijn Achterberg Steenbergen en BKS Sport en Bedrijfskleding Steenbergen.

Iedere keer zullen door het kopen van loten 3 leuke prijzen te winnen zijn.

De 1e prijs is een boodschappenpakket beschikbaar gesteld door Albert Heijn Achterberg ter waarde van € 25.00.

BKS Sport en Bedrijfskleding stelt iedere thuiswedstrijd als 2e prijs een waardebon beschikbaar ter waarde van € 15.00 welke in hun winkel aan de Graaf Hendrikstraat 3-C kan worden besteed of online.

De 3e prijs is een heerlijke fles wijn ook weer beschikbaar gesteld door Albert Heijn Achterberg.

De loten kosten € 1.00 per stuk.

Iedere thuiswedstrijd zal er iemand in de kantine en op het veld langskomen waarbij de loten gekocht kunnen worden.

Tijdens de rust van de wedstrijd zullen de winnende lotnummers bekend worden gemaakt.

Het bestuur hoopt uiteraard dat deze verloting een succes gaat worden en bedankt Albert Heijn Achterberg en BKS Sport en Bedrijfskleding heel hartelijk voor hun medewerking.