V.V. “Steenbergen” organiseert ‘Avondje NAC’

Date(s) - 05/10/2024

Rat Verlegh Stadion

Categorieën

Op zaterdagavond 5 oktober wordt er voor alle leden van VV Steenbergen een avondje NAC georganiseerd. De afgelopen 2 seizoenen gingen 140-160 leden en ouders mee. We hopen dit seizoen opnieuw met een grote groep naar Breda af te reizen.

Per bus wordt om 18.15u vanaf het Gemeentelijk Sportpark aan de Seringenlaan vertrokken worden naar Breda, waar in het bruisende Rat Verlegh Stadion promovendus NAC Breda en NEC tegen elkaar spelen. De aftrap is om 20.00u, om 23.00u zal de bus weer terug zijn in Steenbergen.

Tickets inclusief busreis kosten slechts € 25,- per persoon, inschrijven is mogelijk via je trainer/leider tot en met 1 december. Ieder lid mag zich inschrijven. Ben je jonger dan 16 jaar? Dan mag er 1 begeleider mee.