Muziek bij thuiswedstrijden Stb1

VV Steenbergen is op zoek naar iemand die voor wat extra gezelligheid kan zorgen tijdens thuiswedstrijden!

Tijdens thuiswedstrijden van het eerste elftal deed Maickel Sebrechts voorheen de muziek, de aankondiging van de spelers en de BKS man of the match doorgeven. Echter kan Maickel dit niet meer blijven doen door zijn andere prioriteiten binnen de vereniging. Daarom is VV Steenbergen op zoek naar vernieuwing.

Als je dus nog een carrière als stadionspeaker ambieert óf dat je het gewoon leuk vind om voor een beetje extra sfeer te zorgen bij de thuiswedstrijden van het eerste, dan ben je zéér welkom! Drank en eten wordt geregeld, de muziek gaat via de eigen telefoon en je staat uiteraard geheel vrij in wat je draait. Het zal dus niet heel veel tijd in beslag nemen, maar het wordt enorm gewaardeerd.

Bij interesse graag mailen naar webmasters@vvsteenbergen.nl