Zondag 19 maart

Zondag 19 maart: Reünie
Op zondag 19 maart organiseert V.V. “Steenbergen” een reünie voor oud-leden. Haal herinneringen op, zie oude foto’s en leer andere generaties kennen op deze zondagmiddag, waarop vele foto’s tentoon gespreid zullen worden. Ook hiervoor geldt dat toegang uitsluitend is voor vooraf aangemelde oud-leden, om zo de stroom bezoekers in goede banen te kunnen leiden.

Voorafgaand aan de reünie wordt er Walking Football gespeeld, om 13.15u zal er door diverse enthousiastelingen afgetrapt worden.

De uiterste aanmeldingsdatum voor de reünie is inmiddels verstreken, de organisatie ligt mede bij John Rommers (tel: 06-53354493 / mail: j.rommers@hotmail.com)

De reünie wordt mede mogelijk gemaakt door: Gebr. Raaijmakers, Nuijten Montage Werken, Montage van Kelle BV, Poelier Vugts, Keurslagerij Peter Krijnen, Barrista Facilitair Bedrijf, BKS Sport- en Bedrijfskleding & Albert Heijn Achterberg.