Sportparkuitje.nl

Bent u onlangs op het sportpark geweest en heeft u daar een aantal van de Footgolf-holes zien liggen, een Mega bal voorbij zien komen of de activiteit bubble voetbal gezien? Dan heeft u SportparkUitje.nl aan het werk gezien.

SportparkUitje.nl organiseert sportieve en gezellige groepsuitjes en evenementen. Hiervoor werkt zij samen met V.V. “Steenbergen”. Op de accommodatie van de voetbalvereniging worden de groepsuitjes veelal georganiseerd. Met de groepsuitjes, zoals bedrijfsuitje, familiedag, teamuitje, vriendenuitje, ondersteunt u V.V. “Steenbergen”. Dus wilt u een leuke en sportieve dag beleven, bekijk dan eens ons aanbod op SportparkUitje.nl

Naast de groepsuitjes worden er diverse sport en beweegevenementen georganiseerd. De evenementen, zowel klein als grootschalig, sluiten aan bij de doelgroepen van de vereniging en worden met een breed maatschappelijk karakter georganiseerd. Voor het actuele aanbod van evenementen kunt u terecht op de website SportparkUitje.nl. Daarnaast zullen de evenementen ook aangekondigd worden via de website van V.V. “Steenbergen”.

Op de website SportparkUitje.nl staat het totale aanbod van groepsuitjes en evenementen. Heeft u vragen of heeft u nog aanvullende wensen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via info@sportparkuitje.nl of 06-53 33 51 57 (contactpersoon: Martijn Hagens)