PR commissie

Sinds augustus 2007 heeft V.V. “Steenbergen” een PR-commissie. Onze doelstelling is om de club in- en extern positief onder de aandacht te brengen op een zo professioneel mogelijke manier. Dit willen we op verschillende manieren bereiken.

Allereerst vervult de website van de vereniging een belangrijke rol in de informatievoorziening. Hiermee zorgt de PR Commissie ervoor dat georganiseerde activiteiten tijdig op de kalender komen, onze leden en niet-leden er vanaf weten zodat alle tijd en moeite die er in de organisatie is gestoken uiteindelijk beloond kan gaan worden met veel deelnemers en/of bezoekers.

We verzorgen de contacten met de diverse lokale dag- en weekbladen en stroomlijnen de aanvoer van kopij aan hen. Ook bieden we de mogelijkheid aan om stukken van leden van de vereniging te redigeren en bij de juiste contactpersonen in de media terecht te laten komen. Waar nodig zorgen we ervoor dat de media het evenement bezoeken.