Jubileum 90 jaar

Oud-Steenbergen tegen Oud-NAC op vrijdag 17 maart
De start van het feestweekend rondom het jubileum is op vrijdag 17 maart. Oud-Steenbergen, met diverse generaties, zal het dan opnemen tegen Oud-NAC. In de kantine zal DJ Wesley zorgen voor muzikale omlijsting van deze avond, die volledig gratis toegankelijk is!

Het programma start om 18.30u, als 2 teams van de mini’s van V.V. “Steenbergen” onderling spelen om een velddeel, op het andere velddeel zullen de veteranen (35+-1) een oude derby opnieuw beleven als het tegen vv Prinsenland speelt.

Om 19.45u start vervolgens het duel tussen Oud-Steenbergen en Oud-NAC, waarbij de Bredanaren met diverse bekende spelers aan zullen treden. Eye-catchers zijn doelman John Karelse en oud Steenbergen spelers Ad Gladdines en Pierre van Hooijdonk, die voorin gezelschap zullen hebben van Matthew Amoah. Verder zien we in de voorlopige selectie de namen van cultheld Gerard de Haan en amateurvoetbaltrainers Jack Sweres (nu Beek Vooruit), Brian Piris (nu The Gunners) en Marcel van Helmond (nu NEO’25). Later zullen hier nog enkele namen aan toegevoegd worden, het duel wordt afgewerkt in 3 blokken van 25 minuten.

Deze wedstrijd wordt mede mogelijk gemaakt door: Glas Tuin bouw Steenbergen, Gebr. Van Duijn, 4Evergreen, KBB, Van Adrichem, Noordhuys, Quality Care, Databyte, Goodmorning, Greenegg.nl, Tamoil, BKS Sport- en Bedrijfskleding & Albert Heijn Achterberg.

Zaterdag 18 maart: 90e verjaardag V.V. “Steenbergen”
Op zaterdag 18 maart staan diverse activiteiten op het programma voor de gehele vereniging. De jeugd gaat aan de slag met een Voetbal Clinic en LED Voetbal, ’s avonds is er voor de senioren een grootse feestavond in de kantine.

Voor de feestavond is de sluitingsdatum voor het aanmelden inmiddels verstreken, toegang uitsluitend op vertoning van de entreekaart (NIX: 18). Deze entreekaarten zullen binnenkort verspreid worden door de jubileumcommissie.

Deze zaterdag wordt mede mogelijk gemaakt door Insulcon BV, Steigerservice Plompen, BKS Sport- en Bedrijfskleding & Albert Heijn Achterberg.

Zondag 19 maart: Reünie
Op zondag 19 maart organiseert V.V. “Steenbergen” een reünie voor oud-leden. Haal herinneringen op, zie oude foto’s en leer andere generaties kennen op deze zondagmiddag, waarop vele foto’s tentoon gespreid zullen worden. Ook hiervoor geldt dat toegang uitsluitend is voor vooraf aangemelde oud-leden, om zo de stroom bezoekers in goede banen te kunnen leiden.

Voorafgaand aan de reünie wordt er Walking Football gespeeld, om 13.15u zal er door diverse enthousiastelingen afgetrapt worden.

De uiterste aanmeldingsdatum voor de reünie is inmiddels verstreken, de organisatie ligt mede bij John Rommers (tel: 06-53354493 / mail: j.rommers@hotmail.com)

De reünie wordt mede mogelijk gemaakt door: Gebr. Raaijmakers, Nuijten Montage Werken, Montage van Kelle BV, Poelier Vugts, Keurslagerij Peter Krijnen, Barrista Facilitair Bedrijf, BKS Sport- en Bedrijfskleding & Albert Heijn Achterberg.