Groot Steenbergen Cup 2022

Hele dag

Gemeentelijk Sportpark Seringenlaan

Categorieën

Vanwege de aanhoudende droogte zijn de natuurgrasvelden van het Gemeentelijk Sportpark aan de Seringenlaan nog niet bespeelbaar in week 34. Dit betekent concreet dat er geen wedstrijden van de Groot Steenbergen Cup op afgewerkt kunnen worden, terwijl er wel minimaal 2 velden nodig zijn om het toernooi op een goede manier te kunnen organiseren.

Een afgeslankte vorm zou de eerdere edities van het toernooi geen eer aan doen. Daarom is in overleg besloten om het toernooi voor 2022 af te gelasten en in 2023 opnieuw in Steenbergen in te plannen.

Steenbergen 1 zoekt voor zaterdag 27 augustus nog wel naar een oefentegenstander, geïnteresseerde kunnen zich melden bij trainers Peter van Poortvliet en/of Marc van der Wegen of per mail via wedstrijdensenioren@vvsteenbergen.nl.