Vrijwilligersavond

Date(s) - 17/06/2017 - 18/06/2017

Kantine V.V. "Steenbergen"

Aan alle vrijwilligers van V.V. “Steenbergen”,

Voetbalvereniging Steenbergen kan alleen bestaan door de inzet van vele vrijwilligers. Om deze vrijwilligers te bedanken voor hun inzet nodigt het bestuur van V.V. “Steenbergen” alle vrijwilligers uit voor een gezellige avond.

Deze avond zal plaatsvinden op zaterdag 17 juni vanaf 20.00 uur in de kantine op ons sportpark. Er is een hapje en een drankje en muziek. Om 01.00 uur sluiten we de avond af.

Deze uitnodiging is voor iedereen die zich gedurende het (bijna) afgelopen seizoen heeft ingezet voor onze vereniging. Of het nu om een grote of kleine taak gaat, alle bijdragen zijn belangrijk voor de vereniging: van mensen die teams trainen en begeleiden tot scheidsrechters, van mensen die activiteiten organiseren en begeleiden tot medewerkers van kantine, de onderhoudsploeg of alle andere commissies die de vereniging rijk is.
Iedere vrijwilliger is van harte welkom, samen met zijn/haar partner.

Het bestuur stelt het bijzonder op prijs om 17 juni veel vrijwilligers te mogen ontvangen in de kantine. Graag aanmelden voor 1 juni via dit formulier of via de hardcopy-versie hiervan, welke aan de bar in de kantine verkrijgbaar is.

Aanmelden kan ook via e-mail: vrijwilligersavond@vvsteenbergen.nl.

Voor vragen kun je terecht bij Jan Heshof of Michel Reijns. Graag tot ziens op zaterdag 17 juni.