Supportersfeest 2018

Date(s) - 19/05/2018

Kantine V.V. "Steenbergen"

Categorieën

Zaterdag 19 mei organiseert de Supportersvereniging het jaarlijkse feest, dit keer een barbecue bij de kantine van V.V. “Steenbergen”.

De barbecue begint om 18.00u en naast de barbecue zal de Supportersvereniging ook zorgen voor enkele consumptiebonnen én een DJ voor de muzikale omlijsting. Elk lid mag 1 introducé meenemen, deze zal bij binnenkomst een bedrag van € 20,- moeten betalen en krijgt in ruil daarvoor ook enkele consumptiebonnen en zal net als de leden gebruik kunnen maken van het barbecuebuffet.

Opgeven kan via het mailadres supportersvereniging@vvsteenbergen.nl of door het strookje onder aan de uitnodiging, welke in week 18 gepost zullen worden, in te leveren bij 1 van de daarvoor bestemde adressen.