Start Voetbalplaatjesactie Albert Heijn Achterberg

Date(s) - 20/10/2023
Hele dag

Categorieën

Albert Heijn Achterberg heeft ons bestuur benaderd voor een lokale plaatjesactie waarin onze eigen leden nu eens de toppers zijn waarvan een plaatje gemaakt is. De droom van veel V.V. Steenbergen-leden wordt nu werkelijkheid! Plaatjes van jezelf en andere V.V. Steenbergen-leden zijn vanaf 20 oktober 2023 verkrijgbaar bij Albert Heijn Achterberg.

Het bestuur ziet in deze actie een geweldige kans de vereniging extra te promoten en wil haar leden vanzelfsprekend deze kans niet onthouden. In overleg met Albert Heijn Achterberg is ervoor gekozen om binnen onze club de volgende leden/teams mee te laten draaien in deze plaatjesactie: alle teams.

Eind augustus/begin september zal een professionele fotograaf iedereen bij onze club komen fotograferen. Wanneer je met jouw team verwacht wordt, laten we z.s.m. weten.

Toestemming geven
Het is overigens geen verplichting om deel te nemen aan deze plaatjesactie. Om van jouw foto zo’n fraai plaatje te maken voor deze actie hebben we wel toestemming van jou of van je ouders nodig om een aantal persoonlijke gegevens te mogen gebruiken. Zonder toestemming kan jouw plaatje niet gedrukt worden. En dat zou jammer zijn, dus laat deze kans niet voorbij gaan!

Daarom vragen we je nu alvast hiervoor je toestemming te verlenen. Overigens worden al je gegevens na afloop van de actie verwijderd en heb je in de aanloop naar de spaaractie het recht om deze te laten verwijderen (als de plaatjes al gedrukt zijn, kan dit niet meer teruggedraaid worden).

Wil je dit makkelijk online doen ga dan naar:
https://myclubstore.nl/mcsdcm/consent/vvsteenbergen en volg de instructies. Het kost je maar 1 minuut tijd.

Wil je gewoon schriftelijk toestemming geven vul dan dit formulier in.