Introductietraining V.V. “Steenbergen” (dag 1)

Kaart wordt geladen...

Datum/Tijd
Date(s) - 11/04/2018

Sportpark Seringenlaan

Categorieën

V.V. “Steenbergen” houdt op woensdag 11 april een introductietraining voor jongens en meisjes die willen kennismaken met voetbal en met de club. De trainingen staan onder leiding van trainers van V.V. “Steenbergen” en vinden plaats op het Gemeentelijk Sportpark aan de Seringenlaan in Steenbergen.

Kinderen die overwegen om op voetbal te gaan of eens willen meemaken wat het trainen bij een voetbalclub precies inhoudt, zijn van harte uitgenodigd om langs te komen. Deelnemers kunnen voetbaloefeningen doen en er zijn spelletjes met een bal. Het plezier in voetbal staat voorop. Voor een drankje en een gezonde versnapering wordt gezorgd. De training begint om 14.30 uur en eindigt om 16.00 uur. Deelname is gratis en vooraf aanmelden is niet nodig. Ook speciaal schoeisel of kleding is niet noodzakelijk.

Kinderen die al bij V.V. “Steenbergen” voetballen zijn uiteraard ook van harte welkom. Zij worden gevraagd bij deelname een vriendje, vriendinnetje of klasgenoot die nog niet op voetbal zit als introducé mee te nemen zodat zoveel mogelijk kinderen kunnen genieten van een leuke voetbalmiddag.

Reageer