Foute Kersttruien party V.V. Steenbergen

Date(s) - 17/12/2017

Kantine V.V. "Steenbergen"

Categorieën

De selectie van V.V. “Steenbergen” 1 presenteert in samenwerking de kantinecommissie en de supportersvereniging de Foute Kersttruien Party

Zondag 17 December is alweer de laatste thuiswedstrijd van de eerste seizoenshelft. Het eerste elftal speelt die middag tegen V.V. Hoeven (aanvang 14.00uur). Wat is er nu leuker om dit af te sluiten met een feestje in onze gezellige kantine?!

Aangezien het bijna Kerstmis is zal dit feest in het thema staan van de welbekende foute kersttruien/jurkjes. De voorbereidingen hiervoor zijn al in volle gang:
Muziek & geluid van b-Special Fx (DJ B-Kuul)
Optreden van zanger Daniel Bal
Kerstversiering
Diverse alcoholische versnaperingen
Foute kersttruien en jurkjes X

Kortom veel gezelligheid! Trek dus je meest foute kersttrui, kerstpak of -jurkje uit de kast en laat iedereen versteld staan.

De DJ zal na de rust van de wedstrijd beginnen met warmdraaien, waarna we met z’n allen tot 21.00uur door zullen gaan. De voorgaande feestjes van Zaterdag2 en de dames van V.V. Steenbergen waren al zeer geslaagd. Laten we er deze dag ook weer een mooi feestje van maken met zijn allen, om het jaar mooi af te sluiten. Iedereen is welkom op de leukste kerstborrel van het jaar!

Namens de selectie, kantinecommissie en supportersvereniging: tot zondag 17 december!