Beachsoccer Jaarmarkt Steenbergen

Date(s) - 06/09/2019 - 08/09/2019
Hele dag

Categorieën

Het Beachsoccertoernooi dat jaarlijks op de Jaarmarkt Steenbergen wordt georganiseerd, zoekt vanaf 2019 de samenwerking met voetbalverenigingen SC Welberg en V.V. “Steenbergen”.

De inschrijving is inmiddels geopend, dit kan via het mailadres beachsoccer@ziggo.nl.

Een team bestaat uit 5 spelers in het veld en wisselspelers. In de praktijk zien we dat teams vaak uit 6, 7 of 8 personen bestaan. Tijdens inschrijving vragen wij om een teamnaam, de namen en geboortedata van de spelers, dit laatste natuurlijk om een zo eerlijk mogelijke indeling te maken. Inschrijfgeld voor het toernooi bedraagt € 10,00 per team (te voldoen op de eerste toernooi dag). Voor dit inschrijfgeld verzorgen wij als organisatie voor de deelnemers gratis pakjes drinken, wat chips, een appel en dergelijke.

Daarnaast verzorgen we tijdens de prijsuitreiking ook nog een gratis loterij met fantastische prijzen. De speeltijden, in het weekend van vrijdag 6 tot en met zondag 8 september, zijn:
Vrijdag 17:00 – 21:00
Zaterdag 12:00 – 21:00
Zondag 11:00 – 17:00

In principe zal voor alle jeugdcategorieën een apart toernooi worden georganiseerd, mits er voldoende animo is.

De teams uit de categorieën kabouters, F-categorie en E-categorie spelen op zaterdag en zondag. Wij houden altijd rekening met speelverplichtingen van de deelnemers bij hun eigen club. Indien nodig verplaatsen we wedstrijden naar een ander tijdstip.