Autoschade van Gils JeugdZomeravondvoetbal 2018

Hele dag

Sportpark Seringenlaan

Beste jongens en meisjes,

Wat is er leuker dan vlak voor de zomervakantie ’s avonds lekker sportief bezig te zijn en samen met je vrienden en vriendinnen een potje te voetballen?

Vanaf maandag 11 juni t/m woensdag 4 juli organiseren wij voor de jeugd het 3e Autoschade van Gils Jeugdzomeravondvoetbal met in elke leeftijdsklasse een eigen competitie: de finales zijn op woensdag 4 juli.

Wat moet je doen om mee te doen; je zoekt minimaal 4 spelers bij elkaar. Dit mag je buurjongen/-meisje zijn, maar ook vrienden/vriendinnen van school of misschien wel familieleden. Je hoeft geen lid te zijn van een voetbalvereniging, maar dat mag natuurlijk wel.

Let wel op, dat je allemaal dezelfde leeftijd hebt, als volgt:
• JO6 minipupillen geboren in 2012
• JO7 minipupillen 2011
• JO8 eerstejaars F-pupillen 2010
• JO9 tweedejaars F-pupillen 2009
• JO10 eerstejaars E-pupillen 2008
• JO11 tweedejaars E-pupillen 2007
• JO12 eerstejaars D-pupillen 2006
• JO13 tweedejaars D-pupillen 2005
• JO14 eerstejaars C-junioren 2004
• JO15 tweedejaars C-junioren 2003

Dan zoek je een sponsor (pa, ma, opa, oma of een bedrijf) die het inschrijfgeld van € 12,50 per team wil betalen; je mag dan je team de naam geven van je sponsor maar nog leuker is eigenlijk een leuke, stoere zelfverzonnen teamnaam. Kan je geen sponsor vinden, dan kan je ook zelf je best doen om het inschrijfgeld bij elkaar te sparen.

Wij regelen voor dit inschrijfgeld dat er wekelijks een scheidsrechter, wedstrijdbal, hesjes (in geval van gelijke kleuren) en een kleedkamer beschikbaar is. Uiteraard zorgen we ook voor wat drinken tijdens de rust van de wedstrijden.

Alle wedstrijden worden 4 tegen 4 gespeeld met een speeltijd van 2 maal 10 of 15 minuten.

Heb je nog vragen of opmerkingen, mail ons dan even op jeugdzomeravondvoetbal@vvsteenbergen.nl. Wil je je team gelijk inschrijven, vul dan het inschrijfformulier in. Het reglement is hier te vinden.

Met vriendelijke groet,
Jeugdcommissie V.V. ”Steenbergen”