AH Sportactie (training 2)

Kaart wordt geladen...

Datum/Tijd
Date(s) - 13/10/2017

Sportpark Seringenlaan

Categorieën

In samenwerking met Albert Heijn (Achterberg) organiseert sportbond NOC*NSF de AH Sportactie, waaraan V.V. “Steenbergen” natuurlijk ook deelneemt.

De AH Sportactie is een landelijke spaaractie waarbij klanten van Albert Heijn, van 4 tot 24 september, bij iedere €10,- aan boodschappen 1 AH Sportzegel ontvangen. Bij 10 zegels is de spaarkaart vol. Elke volle spaarkaart geeft vervolgens toegang tot vijf keer gratis sporten. Via de zoek- en boekmodule, op www.ahsportactie.nl, kun je je vanaf 4 september aanmelden bij sportclubs in de buurt. Volle spaarkaarten kunnen t/m 1 oktober worden ingeleverd bij de kassa’s van Albert Heijn. Sporten bij de duizenden sportclubs door heel Nederland kan gelijk vanaf de start van de AH Sportactie tot 3 december.

Deelnemers die zich bij V.V. “Steenbergen” aanmelden, gaan gegroepeerd liefst vijf keer trainen (vrijdagavonden) bij onze vereniging na afloop van de inlevertermijn (dus na 1 oktober) en maken zodoende niet alleen kennis met onze vereniging, maar ook met het voetbalspel. Op deze manier wordt een actieve levensstijl toegankelijk gemaakt: bij een eerdere proefperiode in de regio Utrecht bleek dat liefst 70% van de deelnemers lid is geworden van een sportclub en 1 op de 5 mensen in de regio structureel meer is gaan sporten dan voorheen. Hier draagt V.V. “Steenbergen” uiteraard graag zijn steentje bij!