1e avond Scheidsrechterscursus

Date(s) - 03/02/2020

Kantine V.V. "Steenbergen"

Categorieën

De tweede seizoenshelft staat op het punt van beginnen. Ook bij V.V. “Steenbergen” worden vanaf zaterdag 25 januari de eerste (oefen)wedstrijden van 2020 weer gespeeld. Wekelijks worden de (jeugd)wedstrijden van VV Steenbergen gefloten door eigen opgeleide (jeugd)scheidsrechters.

Ook in 2020 wordt er door Roy Labeur en Gerard de Heer weer een nieuwe scheidsrechterscursus gegeven. Al 5 enthousiastelingen uit de JO14-1 hebben zich aangemeld om deze cursus af te ronden en vervolgens ook hun wedstrijden te fluiten. De cursusavonden vinden plaats op maandag 3 februari en vrijdag 7 februari in de bestuurskamer van V.V. “Steenbergen”.

Mocht je ook nog interesse in deze cursus hebben, dan kun je je aanmelden door een mailtje naar Roy Labeur (roylabeur@gmail.com) te sturen. Roy zal na ontvangst van jouw email contact met je opnemen.