Sponsoracties

V.V. “Steenbergen” werkt graag samen met haar sponsors. Diverse acties zijn in het verleden al opgezet, zo is er tijdens het seizoen 2018/2019 naast de jaarlijks Bonbonactie (Tosca) ook nog een andere actie geweest, namelijk de Albert Heijn Achterberg Spaaractie.

Daarnaast komt er met enige regelmaat een nieuwsbericht voorbij wat een sponsor voor leden van V.V. “Steenbergen” kan betekenen. Nieuwe sponsors en overige activiteiten komen ook regelmatig voorbij als nieuwsbericht: vervolgens worden deze berichten op de pagina Sponsornieuws gebundeld.

Uiteraard staat V.V. “Steenbergen” onder bepaalde voorwaarden open voor deze verzoeken. Neem hiervoor contact op met de sponsorcommissie: sponsoring@vvsteenbergen.nl