Algemene Leden Vergadering

Date(s) - 11/09/2020

Kantine V.V. "Steenbergen"

Categorieën

Op vrijdag 11 september organiseert het bestuur van V.V. “Steenbergen” de Algemene Leden Vergadering 2020 (vanaf 20.00u). Dit jaar staat er met de ontwikkelingen rondom de kleedkamers een erg belangrijk punt voor de toekomst van onze vereniging op de agenda. Het bestuur probeert richting te geven, maar vindt uw mening hierin erg belangrijk. Naast de kleedkamers, wordt er ook gestemd over herkiesbare bestuursleden en de definitieve overstap van een zondag- naar zaterdagvereniging.

Daarom roept het bestuur alle leden (of hun begeleiders) op om deze openbare vergadering op vrijdag 11 september te bezoeken. In deze bijzondere tijden wordt wel verwacht dat leden zich vooraf aanmelden, dit kan tot en met dinsdag 8 september, uitsluitend per mail via secretaris@vvsteenbergen.nl. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen, zal een geschikte locatie in Steenbergen worden uitgekozen en dit op 9 of 10 september per mail medegedeeld worden aan de aangemelde leden.