Albert Heijn Achterberg Voetbalplaatjesactie

Hele dag

Albert Heijn Achterberg

Categorieën

Op vrijdag 20 oktober start de Albert Heijn Achterberg Voetbalplaatjesactie. Bij elke € 15,- aan boodschappen krijg je een pakje voetbalplaatjes mee, met daarin 6 plaatjes van onze vrijwilligers, pupillen, junioren én senioren!

Op zondag 27 augustus werden al onze leden op de gevoelige plaat vastgelegd, samen met de ontwerper en Albert Heijn Achterberg is hier een prachtig boek uitgekomen. Exclusief bij de Albert Heijn Achterberg is dan ook het spaarboek te koop: hierin kun je alle gefotografeerde leden verzamelen én zijn tal van sponsors en partners van V.V. “Steenbergen” vermeld.

De supermarkt komt volledig in voetbalsferen tot en met zondag 17 december (en de voorraad strekt), naast blauw-witte kleuren zult u ook oranje tegenkomen, aangezien SC Welberg ook deelneemt aan deze actie. Beide verenigingen beschikken over een apart boek, bij de kassa dient u aan te geven welke voetbalplaatjes u wenst.

Gepersonaliseerd album
Albert Heijn Achterberg kwam de afgelopen week met een verrassing: via hun Facebookpagina maakte men bekend dat alle deelnemende leden van V.V. “Steenbergen” en gepersonaliseerd verzamelalbum cadeau krijgen: op de voorkant zal hun eigen sportplaatje verschijnen!

De leiders/trainers kunnen vanaf donderdag 19 oktober de gepersonaliseerde boeken van hun team op halen bij de infobalie bij Albert Heijn Achterberg.

V.V. “Steenbergen” dankt haar sponsors én in het bijzonder Albert Heijn Achterberg voor het mogelijk maken van deze prachtige actie.