Sponsoring

De sponsorcommissie van V.V. “Steenbergen” bestaat momenteel uit zeven leden. Zij werven namens de vereniging nieuwe sponsors die op hun beurt (financiële) middelen inbrengen. Daarnaast is het hun taak om te zorgen voor het onderhouden van de contacten met de sponsors waardoor de continuïteit in de relatie wordt gewaarborgd. De commissie streeft naar tevreden, enthousiaste en blijvende sponsors die zich bij onze club thuis voelen.

Er zijn vele sponsormogelijkheden waarover de sponsorcommissie u graag nader informeert. Er zijn diverse sponsorpakketten zoals het co-, sub-, en hoofdsponsorschap. Daarnaast is er het adverteren via diverse bordreclames, in het clubblad of middels de PC-reclame in de sportkantine. Natuurlijk is er ook de mogelijkheid om één van onze teams te voorzien van kleding zoals: tenues, windjacks, trainingspakken, coachjacks, etc.. En er zijn nog veel meer mogelijkheden.

Wilt u hier meer informatie over hebben? Heeft u interesse? Stuur dan een mail naar: sponsoring@vvsteenbergen.nl of neem contact op met één van de commissieleden. Wij stellen uw belangstelling enorm op prijs en willen graag kennismaken.